- Kontaktní čočky Typy kontaktních čoček
- Roztoky
- Péče o oči
- Dioptrické brýle
- Sluneční brýle
- Informace
Kontaktní čočky
Dioptrické a sluneční brýle
Košík je prázdný
Zobrazit košíkVyplňte přihlašovací údaje
| Cena poštovného | Základní ustanovení | Výdejní místa | Záruční podmínky a reklamace | Odstoupení od smlouvy |
Česká pošta
Platba předem
65,– Kč
Dobírka
95,– Kč
Kurýrní služba PPL
Platba předem
59,– Kč
Dobírka
89,– Kč
Osobní převzetí (Zásilkovna.cz)
Platba předem
29,– Kč
Platba v hotovosti na výdejním místě
59,– Kč
Večerní doručení Praha / Brno (Zásilkovna.cz)
Platba předem
89,– Kč
Platba v hotovosti řidiči
119,– Kč
Poznámky:
Za příplatek máte možnost svůj balíček pojistit. Toto pojištění se vztahuje na balíčky pro případ ztráty nebo poškození při přepravě. To znamená, že jakmile potvrdíme, že je vaše zásilka ztracena, nebo byla během přepravy poškozena, okamžitě odešleme novou zásilku se stejným zbožím, aniž by bylo nutné nejprve zahájit proces reklamace popsaný níže. Pokud vaše objednávka obsahuje zboží vyrobené na míru, jako jsou dioptrické brýle nebo jedinečné kombinace kontaktních čoček, příprava bude z produkčních důvodů trvat o něco déle.
Vzhledem k velkému množství objednávek, které náš sklad denně zpracovává, nemůžeme zaručit zpětnou změnu v již dokončených objednávkách. Pokud potřebujete zpětně upravit vaši objednávku, či spojit více objednávek do jedné, kontaktujte obratem náš zákaznický servis; budeme se snažit vám co nejdříve pomoci. Pracovní doba zákaznického servisu je každý všední den 8 – 16h. Objednávka je považována za kompletní ve chvíli, kdy je zaplacena.
Dopravce | Předpokládaná doba doručení |
Česká pošta | 1–2 pracovní dny |
Kurýrní služba PPL | 1–2 pracovní dny |
Osobní převzetí (Zásilkovna.cz) | 1–2 pracovní dny |
Večerní doručení Praha / Brno (Zásilkovna.cz) | ten samý nebo další pracovní den |
Poznámky:
Díky velikosti našeho skladu odesíláme 97% objednávek ihned. Nicméně expedice kontaktních čoček se speciálními parametry a méně častými kombinacemi parametrů, které nejsou skladem, závisí na podmínkách našich dodavatelů a může trvat až několik týdnů.
V průběhu objednávky se zobrazí předpokládané datum jejího odeslání. Pozor – datum se může změnit po vyplnění všech parametrů.
Poté, co vyplníte parametry vašich čoček, zobrazí se aktualizované předpokládané datum odeslání (viz obrázek výše). Poznámka “skladem” znamená obecnou dostupnost produktu, ovšem čočky s kombinací vašich specifických parametrů nemusí být v danou chvíli na skladě. Věnujte proto pozornost předpokládanému datu odeslání, které se zobrazí po vyplnění všech kolonek. Na případné očekáváné zpoždění odeslání budete upozorněni v nákupním košíku, a následně take v e-mailu potvrzujícím vaši objednávku. V případě, že část objednávky není skladem, obdrží zákazník po potvrzní objednávky upozornění. Objednávka bude odeslána až ve chvíli, kdy bude veškeré objednané zboží na skladě.
Před zaplacením objednávky věnujte pozornost dodacím časům jednotlivých produktů v nákupním košíku.
Potvrzením a zaplacením objednávky zákazník souhlasí s tím, že odjednávka bude odeslána ve chvíli, kdy bude veškeré objednanené zboží skladem. Odeslání skladového zboží dříve, než budou do skladu doručeny všechny objednané produkty, je možné jen za zvláštních okolností. Pokud si to zákazník přeje, prosíme o kontaktování našeho zákaznického servisu.
Neneseme odpovědnost za zpoždění doručení způsobená dopravní společností nebo situacemi, které nemůžeme ovlivnit (počasí, svátky atp.). Odhadované časy doručení jsou určeny na základě informací od našich dopravců. Ve výjimečných případech může být zásilka doručena mimo předpokládané časové rozmezí. Pro hladký průběh doručení vyplňte kompletní adresu (název ulice, číslo domu, PSČ a město) a telefonní číslo, aby vás mohl dopravce v případě nutnosti kontaktovat. Po odeslání zásilky budete informováni o jejím sledovacím čísle, abyste mohli zásilku snadno sledovat.
V případě, že zásilku z nějakého důvodu nelze doručit na adresu příjemce, může být uskladněna v místním logistickém centru (v budoucnu dojde k novému pokusu o doručení / zásilka může být přímo zde vyzvednuta příjemcem). Zákazník je zodpovědný za to, že zásilku může převzít na jím uvedené adrese a je povinen komunikovat s dopravní společností v případě, že bude kontaktován z důvodu upřesnění informací týkajících se doručení.
V případě, kdy je zásilka prohlášena za ztracenou nebo chybně doručenou, přistoupíme k reklamaci doručení u dané dopravní společnosti. Pro zahájení reklamačního řízení je potřeba: a) zákazníkem podepsané čestné prohlášení, že zásilku neobdržel; b) potvrzení od dopravce, že došlo k pochybení z jeho strany.
Jakmile je reklamační řízení zahájeno, vyexpedujeme novou zásilku, nebo vrátíme peníze za původní objednávku (podle preference zákazníka). Není možné vrátit peníze nebo odeslat navou zásilku, pokud je původní zásilka v přepravě, nebo dokud není dopravcem oficiálně prohlášena za ztracenou. Upozorňujeme, že přepravní společnosti mají různá pravidla, kterými se řídí reklamace (např. si mohou nárokovat až 21 dní na prošetření a potvrzení ztráty). Pokud máte zásilku pojištěnou, nový balík Vám odešleme ihned bez čekání na vyřízení reklamace.
Kontaktní čočky a jejich příslušenství balíme do kvalitních a dostatečně velkých obalů tak, aby zásilka mohla být doručena v dobrém stavu. Pokud však dojde k poničení vnějšího obalu během přepravy, NEPŘEBÍREJTE BALÍK od dopravce a v předávacím protokolu upřesněte důvod (např. “zjevné poničení krabice”, “únik tekutiny” atp.). Následně nás co nejdříve informujte o problému, abychom mohli vaši objednávku znovu vyexpedovat.
Internetový
obchod www.alensa.cz je provozován firmou:
ALENSA MEDICAL s.r.o.
Lihovarská 1060/12
Libeň
190 00 Praha
9
IČO: 04486919
Sídlo provozovny: Lihovarská 1060/12, Libeň, 190
00 Praha 9
Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.alensa.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
Prodávající si vyhrazuje
právo zrušit objednávky, ve kterých bylo objednáno více než 10 kusů
zboží. Pokud zákazník zaplatil předem, bude mu zaplacená částka vrácena
zpět na účet.
Ustanovení odchylná od obchodních
podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní
smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.
Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní
smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
Znění obchodních podmínek
může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena
práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění
obchodních podmínek.
Při registraci na webové stránce a
při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě
všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při
jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím
v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím
považovány za správné.
Přístup k uživatelskému účtu je
zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat
mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho
uživatelského účtu.
Kupující není oprávněn umožnit
využívání uživatelského účtu třetím osobám. Prodávající může
zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující
poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být
dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu
hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu
hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně
uvedení cen jednotlivého zboží a nákladů za navrácení zboží, jestliže
toto zboží ze své podstaty nemůže být navráceno obvyklou poštovní
cestou. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech
souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy
jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není
omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně
sjednaných podmínek.
Pro zákazníky, kteří přichází na produkty
proklikem ze serveru Heureka.cz, Zbozi.cz, Hledejceny.cz, Pricemania.cz,
Cenovyradce.cz, Muj-nakup.cz, Shopy.cz, Direto.cz, Srovname.cz, Srovnanicen.cz,
Seznamzbozi.cz, Nejlepsiceny.cz, Zaza.cz nebo Hyperzbozi.cz můžeme poskytnout
na každý takto navštívený produkt speciální slevu. Sleva se liší dle
období.
Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace
o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace
o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém
rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno
v rámci území České republiky.
Pro objednání zboží vyplní
kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu.
Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
Před
zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat
a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na
možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání
dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím
na tlačítko „Odeslat objednávku“.
Před odesláním objednávky
kupující volí způsob dodání příbalových letáků ke kontaktním
čočkám, po zaškrtnutí příslušné možnosti je příbalový leták
zaslán buď v tištěné formě spolu se zbožím, nebo v elektronické
formě na zákazníkovu e-mailovou adresu. Údaje uvedené v objednávce jsou
prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po
obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou
poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou
v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa
kupujícího“).
Prodávající je vždy oprávněn v závislosti
na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny,
předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné
potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí
objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu
elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na
dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při
použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením
kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní
hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od
základní sazby.
Společně s kupní cenou je
kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené
s dodáním zboží ve smluvené výši. Zákazníkovi je účtována částka,
která se objeví na stránkách vytváření objednávky v okamžiku jejího
odeslání. Tato částka představuje vždy konečnou cenu včetně
příslušné sazby DPH a účtované dopravy. Balné není účtováno. Akční
nabídky a ceny jsou platné po celou dobu jejich zobrazení na stránkách www.alensa.cz.
V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku
je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní
platby je kupní cena splatná do 28 dnů od uzavření kupní smlouvy.
V případě bezhotovostní platby je kupující povinen
uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu
platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit
kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet
prodávajícího. Platební instrukce obdrží kupující emailem po potvrzení
objednávky. Pro urychlení expedice může kupující zaslat bankou
vygenerované potvrzení o zadání platby v grafickém formátu nebo v PDF
na info@alensa.cz. Textové
konfirmace uznáváme jen, pokud jsou na výše uvedený email odeslány přímo
bankovním ústavem.
Prodávající je oprávněn, zejména
v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení
objednávky, požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním
zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se
nepoužije.
Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím
kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
Je-li to
v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými
právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na
základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu.
Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad –
faktura bude kupujícímu zaslána spolu se zbožím a bude zpřístupněna
kupujícímu v elektronické podobě po přihlášení k uživatelskému
účtu v sekci „Přehled objednávek“. Kupující má během vytváření
objednávky možnost prostřednictvím vyplnění interaktivního pole
„Poznámka zákazníka“ zažádat o zaslání originálu daňového dokladu
opatřeného razítkem a podpisem. V případě neuvedení této žádosti bere
kupující na vědomí, že obdrží pouze kopii daňového dokladu. Originál
faktury je možno na požádání kupujícímu kdykoli dodatečně zaslat.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen
vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou
tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak
nejpozději do 48 hodin.
Pro nákup na Alensa.cz lze získat slevový kód, který je potřeba zadat v průběhu objednávky do políčka „Slevový kód“ v nákupním košíku. V případě, že má kupující k dispozici slevový kód, lze tento kód využít výhradně na nezlevněné zboží. Pokud je zboží aktuálně zlevněno (původní cena je přeškrtnutá), nelze na něj slevový kód aplikovat.
Nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavci
či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující
v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od
kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží,
přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů
zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí
poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být
prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro
odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít formulář odstoupení od kupní smlouvy
poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek.
Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu
provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty
prodávajícího.
V případě odstoupení od kupní smlouvy
dle předchozího odstavce obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku
ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od
odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní
smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží
prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno
pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
V případě
odstoupení od smlouvy vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté
od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy
kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího
přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté
kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud
s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další
náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není
povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu
kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu
odeslal.
Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je
prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na
vrácení kupní ceny.
Do doby převzetí zboží kupujícím
je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém
případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného
odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
Stáhněte si formulář pro odstoupení od smlouvy
Vážení zákazníci, pokud se rozhodnete vrátit sluneční brýle či brýlové obruby v zákonem dané 14denní lhůtě, prosíme vás o vrácení zboží v kompletním stavu – tedy i vrácení originálních obalů. Obaly jsou nenahraditelné a patří do kompletního balení výrobku (včetně visaček, nálepek apod.). Další prodej takto nekompletního zboží je pro nás pak velmi komplikovaný. Děkujeme za pochopení a ochotu.
Dioptrická skla jsou vyráběna na základě individuálních požadavků každého zákazníka. Z tohoto důvodu nemohou být vrácena a nelze za ně vrátit peníze. Vrácení peněz je možné pouze v případě brýlových obrub. Toto platí od okamžiku, kdy jsou kompletní brýle vyrobeny dle objednávky zákazníka.
Brýle není možné reklamovat v případě, že nebyly používány dle návodu k použití nebo došlo k jejich mechanickému poškození způsobeném např. nevhodnou péčí o brýle. Dále se záruka nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením.
Neskladové
výrobky expedujeme ihned po jejich obdržení od našeho dodavatele.
O skladovosti a předpokládaném termínu dodání vybraného zboží naše
klienty vždy informujeme po vyplnění parametrů kontaktních čoček
v objednávkovém formuláři ještě před potvrzením objednávky.
V případě některých speciálních výrobků (některé typy barevných a
torických kontaktních čoček nebo kontaktních čoček s neobvyklými
dioptrickými hodnotami) může ve výjimečných případech dojít ke
zpoždění dodání.
Poskytovatel služby E-shop Partner je společnost E-shop Partner
s.r.o., se sídlem: K Vypichu 1108, 252 19 Rudná, IČ: 01751069, DIČ:
CZ01751069.
Prodávající odpovídá kupujícímu,
že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá
kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
Ustanovení uvedená v předchozím odstavci obchodních
podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro
kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho
obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře
používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí
kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
Projeví-li se
vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo
vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady,
která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od
převzetí.
Práva z vadného plnění uplatňuje kupující
u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace
možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle
nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje
okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.
Další práva a povinnosti stran související s odpovědností
prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
POZOR: Špatný výběr kontaktních čoček a jejich
parametrů není důvodem k reklamaci. Zákazník musí mít
kontaktní čočky odborně aplikované a při řešení reklamace čoček si
prodávající může vyžádat potvrzení o odborné aplikaci kontaktních
čoček (ne starší než 1 rok).
Pokud reklamujete čočky z důvodu podezdření na závadnost materiálu, budete požádáni o poskytnutí platného předpisu. Přestože není nutné při nákupu čoček online předkládat předpis, musíte mít vždy platný předpis, který není starší než jeden rok. Pro potřeby kontroly kvality je výrobcem vyžadován předpis, aby bylo možné ověřit, zda dioptrie zakoupených čoček skutečně odpovídají vašemu aktuálnímu předpisu.
Na reklamaci špatně dodaného zboží bude brán zřetel maximálně do 30 dnů od doručení objednávky. Doporučujeme proto zkontrolovat obsah zásilky ihned po jejím obdržení.
Reklamované zboží zasílá kupující
doporučeně v pevné krabičce, aby nedošlo k poškození zboží během
přepravy. Reklamuje-li kupující již rozbalenou (použitou) kontaktní
čočku, je třeba zajistit, aby v průběhu přepravy balíčku do provozovny
prodávajícího nedošlo k jejímu vyschnutí. Doporučujeme čočku vložit
do pouzdra, zalít roztokem a pevně uzavřít.
Stáhněte si reklamační formulář
Spotřebitel může
podat stížnost také prostřednictvím online platformy alternativního
řešení sporů ODR, která je dostupná online na www.ec.europa.eu.
Návrh na řešení sporu může podat jen spotřebitel, pokud se stížnost
nepodařilo vyřešit s prodávajícím přímo.
Je-li některé ustanovení obchodních podmínek
neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných
ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co
nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení
není dotknuta platnost ostatních ustanovení.
Kupní smlouva
včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické
podobě a není přístupná.
Kontaktní údaje prodávajícího:
adresa pro doručování – Jarošovská 1278/II 377 01 Jindřichův Hradec,
adresa elektronické pošty – info@alensa.cz, telefon – 226 292 895.
Dále
zpracováváme tyto osobní údaje:
• Údaje z komunikace mezi
správcem a zákazníkem
• Záznamy o chování na internetových
stránkách spravovaných společností ALENSA MEDICAL s.r.o. • Fotografie
s nasazenými brýlemi (v případě kontroly kvality multifokálních
brýlových čoček).
Pokud nebude společnost ALENSA MEDICAL, s.r.o. na základě zákona povinna předložit použitá data, nebudou žádné vaše osobní údaje poskytnuty třetím osobám. Společnost ALENSA MEDICAL, s.r.o. prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné a nebudou poskytnuty žádné třetí osobě. Výjimkou jsou:
Další způsoby zpracování osobních údajů zahrnují:
Správce nepředává osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodním organizacím.
Marketingové
nabídky, které se vám zobrazují, mohou být vybrány na základě dalších
informací, které jsme o vás v průběhu času získali podle kontaktních
údajů, demografických údajů, oblíbených položek a údajů
o používání z našich produktů a webů (cookies, IP adresa, údaje
poskytnuté vaším prohlížečem, údaje o proklicích, zobrazených
obchodních sděleních, navštívených produktech). Neprovádíme plně
automatizované zpracování, které by pro Vás mělo právní účinky.
Nakupujete-li u nás, zpracováváme tyto údaje z důvodu
oprávněného zájmu, který tkví v oprávněném konvenčním marketingu.
Pokud nejste naším zákazníkem, zpracováváme na základě Vašeho souhlasu.
Máte právo kdykoliv bezplatně vznést námitku proti těmto zpracováním.
Kontaktní údaje jsou uvedeny na konci tohoto dokumentu.
Emailová adresa bude za tímto účelem společností ALENSA MEDICAL s.r.o., uchovávána po dobu 3 let od uzavření poslední kupní smlouvy mezi smluvními stranami.
V případě pochybností o správném dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů nás můžete kontaktovat na e-mail: GDPR@alensa.eu, nebo můžete kontaktovat Úřad pro ochranu osobních údajů.
Používáme tři různé typy souborů cookie pro
optimalizaci vašeho nakupování online:
(1) Dočasné soubory cookie
sledují vaše návštěvy na našich webových stránkách a analyzují různé
vzorce využití. Umožňují shromažďovat data pro optimalizaci našich
webových stránek personalizací a zdokonalením struktury využití. Tyto
soubory cookie se po opuštění naší stránky automaticky odstraní.
(2) Trvalé soubory cookie zůstanou na vašem počítači delší dobu, aby
umožnily personalizační a registrační služby pro budoucí návštěvy.
Tyto soubory cookie jsou po určitém čase automaticky smazány a uživatel je
také kdykoli ručně smazán.
(3) Soubory cookie třetích stran
používají naši partneři a poskytují nám informace o vašich zájmech
v určitých produktech a stránkách. Nezachovávají žádné osobní údaje,
ale místo toho jsou informace uloženy pod neidentifikovatelnými pseudonymy.
Tyto cookies jsou uloženy do počítače a po určité době jsou automaticky
smazány.
Všechny soubory cookie používané tímto serverem jsou používány v souladu se současným zákonem o cookies EU.
Soubory cookie můžete kdykoli smazat; můžete však ztratit veškeré informace, které vám umožňují rychlejší a efektivnější přístup k webu, včetně nastavení personalizace.
Zajistěte, aby byl váš internetový prohlížeč aktuální, a obraťte se na nápovědu a pokyny poskytnuté vývojářem internetového prohlížeče, pokud si nejste jisti, jak upravit nastavení ochrany osobních údajů.
Informace o prohlížečích a o způsobu nastavení předvoleb pro soubory cookie můžete nalézt na následujících webových stránkách nebo v další dokumentaci internetových prohlížečů
Chrome (odkaz)
Firefox (odkaz)
Internet Explorer (odkaz)
Android (odkaz)
Iphone a Ipad (odkaz)
Kontakt:
Zákaznický
servis:
216 216 546
info@alensa.cz
Pověřenec
pro ochranu osobních údajů:
Andrea Ornsteinová
dpo@alensa.eu